یا صاحب الزمان الغوث والامان

یا صاحب الزمان الغوث والامان

لطفا نظرات و دل نوشته ودعا های خود را در قسمت نظرات بگذارید تا منتشر بشه

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۴، ۱۴:۳۲ - ✿شمیم زندگی✿
    عالی
نویسندگان

همزمان با ادامه پیشروی های ارتش عراق و نیروهای مردمی این کشور در مناطق شمالی عراق و عقب نشینی روز به روز نیروهای داعش در جبهه های مختلف عراق «خدیر الجلیفی» فرمانده نیروهای داوطلب قبیله بزرگ جُغیفی عراق با بیان پیش روی های روز به روز نیروهای این قبیله و نیروهای ارتش در اطراف شهر رمادی از آزادی سریع مناطق غربی این شهر از دست داعش خبر داد.

فرمانده نیروهای داوطلب قبیله بزرگ جُغیفی عراق همچنان با اشاره به پیشروی های سریع ارتش در مناطق اطراف شهر رمادی گفت: با نزدیک شدن نیروهای ارتش عراق به منطقه هیت و روستایهای اطراف این منطقه شاهد فرار ده ها نفری نیروهای داعش بودیم که موجب تعجب همه شد. با توجه به این فرارها و پیشروی های سریع ارتش جزیره «اقصیریات» به صورت کامل از دست تروریست های داعش پاکسازی شده است و این نیروها مجبور شده اند با باقی گذاشتن مقدار قابل توجهی سلاح های سبک و سنگین این منطقه را ترک کنند. فرار آنها باعث به دست آمدن مقدار قابل توجهی غنایم جنگی برای ارتش و نیروهای مردمی شده است.

همچنین یکی از فرماندهان ارتش عراق با اشاره به فعالیت های قوی امنیتی علیه داعش و به دست آوردن اطلاعات عملیاتی آنها توسط ارتش عراق از غافلگیری نیروهای داعش در عملیات ها خبر داد.
وی گفت: تعداد قابل توجهی از نیروهای ارتش توانسته اند در صفوف داعش نفوذ کرده و امکان دستیابی به اطلاعات نظامی و عملیاتی آنها را پیدا کردند که این مسئله باعث پیش دستی ارتش عراق در برابر داعش شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۵
مصطفی عزتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی