یا صاحب الزمان الغوث والامان

یا صاحب الزمان الغوث والامان

لطفا نظرات و دل نوشته ودعا های خود را در قسمت نظرات بگذارید تا منتشر بشه

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۴، ۱۴:۳۲ - ✿شمیم زندگی✿
    عالی
نویسندگان

خبر بد از استرالیا؛ خواب خوش ایران تعبیر نشد

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸ ق.ظ


تیم ملی ایران

تیم ملی ایران

علا عبدالزهرا، بازیکن اسبق باشگاه تراکتورسازی که تست دوپینگش چندی پیش مثبت اعلام شده بود، در جام ملت های آسیا و در بازی با ایران حضور یافت.

 

در پی این اتفاق، مسئولان ایران به سرعت پس از بازی واکنش نشان دادند و در اولین اقدام، شکایت کتبی خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا تقدیم کردند.

 

در شبی که ایران نخوابید تا نتیجه بررسی های کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شود، در نهایت این نهاد دلایل ایران را ناکافی و غیر مستند دانسته و رأی نهایی خود را مبنی بر ترک تورنمنت و بازگشت ایران از استرالیا صادر نمود.

 

بدین ترتیب نتیجه کسب شده بین ایران و عراق همچنان معتبر است و عراق باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف کره جنوبی برود.

 

این رأی در حالی صادر شد که شب گذشته علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با اطمینان خاصی در مورد حقانیت ایران در مسئله پیش آمده سخن گفته بود.

 

فدراسیون فوتبال ایران در ماجرای دوپینگ بازیکن تیم ملی عراق فدراسیون فوتبال عراق را مطلع نکرده است و به همین دلیل احتمال مقصر شناخته شدن طرف عراقی پایین آمد.

 

آخرین اخبار رسیده حاکی از آن است که نادو و وادا ماجرای دوپینگ علا عبدالزهرا بازیکن تیم ملی عراق را  پیگیری نکرده اند و فیفا و ای اف سی به فدراسیون فوتبال عراق نامه نداده اند!

 

فدراسیون فوتبال ایران هم به فدراسیون فوتبال عراق ایمیل محرومیت این بازیکن را CC (رونوشت) نکرده است. اگر این کار انجام می شد شاید الان ماجرا مشکل حل شده بود. همه چیز دست به دست هم داده تا بازی سه- هیچ نشود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۶
مصطفی عزتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی