یا صاحب الزمان الغوث والامان

یا صاحب الزمان الغوث والامان

لطفا نظرات و دل نوشته ودعا های خود را در قسمت نظرات بگذارید تا منتشر بشه

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۴، ۱۴:۳۲ - ✿شمیم زندگی✿
    عالی
نویسندگان

زندان‌های بی‌دروپیکر اندونزی که باعث شده ۲۷۰ تروریست زندانی از ۲۶ زندان به صورت آشکار از تروریست‌های داعش پشتیبانی کنند، انتقاد از زندان‌های این کشور را افزایش داد.

حمایت تروریست‌های محکوم شده در زندان‌های اندونزی از گروه‌های تروریستی ضرورت افزایش نظارت بر محیط زندان‌ها را در این کشور مورد تاکید قرار داد.

تاکنون ۲۷۰ نفر از تروریست‌های محکوم شده اندونزیایی در ۲۶ زندان این کشور به طور آشکار از گروه تروریستی داعش حمایت کرده‌اند.

«موسسه تجزیه و تحلیل سیاسی منازعات» هدف از این اقدام را جلوگیری از حضور تروریست‌های محکوم شده اندونزی که در پشت میله‌های زندان به عضویت داعش درآمده‌اند در سوریه و عراق عنوان کرده است.

این موسسه همچنین اعلام کرد از آنجایی که تلاش‌ها برای فراهم کردن سفر برخی از زندانیان حامی داعش به سوریه افزایش یافته است، نظارت بر زندانیان نیازمند توجه جدی است.

غیرقانونی خواندن عضویت در گروه‌های تروریستی به وسیله دولت اندونزی از جمله درخواست‌هایی است که این موسسه مطرح کرده است.

آمار بخش مبارزه با تروریسم اندونزی نشان می‌دهد تاکنون ۱۲۳ تروریست اندونزیایی که برای جنگ به سوریه رفته‌اند، شناسایی شده‌اند. در آمار غیررسمی تعداد این افر اد بیش از ۳۰۰ نفر ذکر می‌شود.

«ابوبکر بشیر» از جمله تروریست‌های مشهور اندونزی به همراه ۲۳ زندانی دیگر اواسط ماه جولای سال گذشته با گروه تروریستی داعش بیعت کرد.

بیعت این تروریست‌ها در یکی از زندان‌های اندونزی انجام شد که بیشتر محافظت‌ها و مسائل امنیتی در آن رعایت می‌شد.

وی در حال حاضر در زندان جزیره «نوساکامبانگان» در استان جاوای غربی تحت تدابیر امنیتی شدیدی دوره ۱۵ ساله زندان خود را طی می‌کند، اما اجازه دیدار و ملاقات دارد.

در حالی که برخی از زندانیان از نظر تفکری حمایت از داعش را برگزیده‌اند، اما بسیاری از زندانیان نیز تنها به دلیل رفع گرسنگی به واسطه غذاهایی که حامیان داعش از بیرون به زندان می‌آورند، حمایت خود را از این گروه تروریستی اعلام کرده‌اند.

نظارت جزیی به وسیله نگهبانان از قبیل توقیف وسایل و تجهیزات مرتبط با داعش، ارائه راهنمایی‌های مذهبی بیشتر، قطع ارتباطات تلفنی زندانیان، ارائه پاداش برای ارتباط بیشتر با خانواده و همکاری با سایر زندانیان از جمله عواملی معرفی شده است که می‌تواند از پیوستن زندانیان به گروه‌های تروریستی جلوگیری کند.

افزایش حضور زندانیان آزاد شده و پیوستن آن‌ها به گروه‌های تروریستی باعث نگرانی جامعه جهانی شده است.

مقامات اندونزی اخیرا ساخت زندانی با شرایط امنیتی ویژه را برای نگهداری زندانیان مرتبط با عملیات تروریستی پیشنهاد کرده‌اند که مورد موافقت دولت قرار گرفته است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۴
مصطفی عزتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی