یا صاحب الزمان الغوث والامان

یا صاحب الزمان الغوث والامان

لطفا نظرات و دل نوشته ودعا های خود را در قسمت نظرات بگذارید تا منتشر بشه

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۴، ۱۴:۳۲ - ✿شمیم زندگی✿
    عالی
نویسندگان

یکی شهروندان عراقی پس از صدور فتوای جهاد کفایی به تبعیت از فتوای آیت الله العظمی سیستانی، لباس رزم به تن کرد و پس از ثبت نام در یکی از مراکز ثبت نام داوطلبان در جبهه‌های جنگ علیه داعش حاضر شد.

این رزمنده که عمری بیش از ۸۰ سال دارد در کنار فرزندان و نوه‌های خود با عناصر تکفیری داعش در حال جنگ است.

اعلام جهاد علمای شیعه و سنی، باعث شد شهروندان عراقی یکصدا برای دفاع از کشور به پا خیزند و هزاران نفر برای پیوستن به نیروهای امنیتی و ارتش داوطلب شوند.

مرجعیت دینی عراق از شهروندانی خواسته بود که می‌توانند سلاح به دست بگیرند تا به صفوف نیروهای امنیتی برای دفاع از عراق ملحق شوند خواست داوطلب شوند.

مرجعیت دینی تصریح کرد عراق با یک چالش بزرگ روبروست و مسئولیت مقابله با تروریست‌ها نیز به عهده همگان است و به یک طائفه خاص یا طرف خاصی مربوط نمی‌شود.

به فرموده رهبر معظم انقلاب مجاهدت‌ و شجاعت‌های عراقی‌ها که بی‌محابا وارد جنگ با داعش شدند ثروتی عظیم و گرانبهاست که باید قرد آن‌ها دانسته شود چراکه همین اقشار هستند که در روز نیاز به کمک دولت عراق خواهند آمد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۳۰
مصطفی عزتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی