یا صاحب الزمان الغوث والامان

یا صاحب الزمان الغوث والامان

لطفا نظرات و دل نوشته ودعا های خود را در قسمت نظرات بگذارید تا منتشر بشه

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۴، ۱۴:۳۲ - ✿شمیم زندگی✿
    عالی
نویسندگان

تردد آزادانه یک عضو داعش در استانبول

سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸ ق.ظ

شمار اتباع ترکیه که به گروه تروریستی داعش می‌پیوندند در حال افزایش است و تعدادشان در حدود ۱۲ هزار فرد مسلح تخمین زده می‌شود.

در یک نظرسنجی انجام شده که ماه گذشته در ترکیه صورت گرفت نشان داد که در حدود ۱۳درصد اتباع ترکیه هوادار گروه تروریستی داعش هستند.

باوجود اینکه مسؤولان ترک درباره عضویت اتباع این کشور در گروه‌های تروریستی هشدار داده‌اند می‌توان گفت که اتباع ترکیه ستون فقرات گروه تروریستی داعش بشمار می‌روند.

عناصر تروریستی داعش در ترکیه و بخصوص استانبول شهروندان درجه یک محسوب می‌شوند. آن‌ها در استفاده از فرودگاه‌های ترکیه و مترو‌ها آزاد هستند. اماکن عمومی در خدمت این افراطی‌ها بوده و رستوران‌ها و دیگر اماکن رفاهی شبانه روز از آنان استقبال می‌کنند.

به تازگی نیز تصویر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن یک پیرمرد حامی داعش با کلاهی که نقش پرچم گروه تروریستی داعش بر روی آن نقش بسته در قطار شهری (مترو) استانبول در حال تردد است.

نکته قابل تأمل در این تصویر اطرافیان پیرمرد داعشی هستند که هیچ عکس العمل و توجهی به بودن وی در کنار خود نمی‌کنند.

فعالان سیاسی و اجتماعی ترکیه هشدار داده‌اند که این احتمال وجود دارد شهرهای بزرگ ترکیه همانند پاریس مورد حملات مشابه تروریستی قرار گیرند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۳۰
مصطفی عزتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی