یا صاحب الزمان الغوث والامان

یا صاحب الزمان الغوث والامان

لطفا نظرات و دل نوشته ودعا های خود را در قسمت نظرات بگذارید تا منتشر بشه

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۴، ۱۴:۳۲ - ✿شمیم زندگی✿
    عالی
نویسندگان

هشدار در خصوص گسترش داعش در ترکیه

يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۰۱ ب.ظ

نماینده مجلس ملی ترکیه از شهر هاتای و عضو حزب نهضت ملی این کشور با اشاره به این که حزب حاکم همواره حمایت خود را از داعش داشته است، گفت: زمانی که حزب حاکم موضعی موافق و همراه با داعش دارد، به صورت طبیعی در میان طرفداران این حزب نیز حسن ظن نسبت به داعش ایجاد خواهد شد. این گروهک با استفاده از مواضع دولت ترکیه در قبال آن در پی یافتن فضا برای فعالیت بیشتر است.

«شفیق چیرکین» با بیان این که داعش در کشورهای سوریه و عراق خونریزی ها فراوانی را داشته است، از این که با سیاست های دولت ترکیه هم اکنون این گروه تروریستی در این کشور دارای طرفدارانی میلیونی است، اظهار تاسف کرد.

وی از این که تا کنون هیچ عملیاتی از سوی دولت ترکیه علهی داعش به صورت جدی انجام نشده است، اظهار تعجب کرد و ادامه داد: بر اساس اطلاعات موجود ما شاهد پیوستن بیش از 12 هزار شهروند ترکیه ای به گروه داعش هستیم. این نشان می دهد که ما با این واقعیت روبرو هستیم که طرفداران این گروه به مراتب بالاتر از تعداد ملحق شونده به آن است. حال با در دست داشتن چنین اطلاعاتی ترکیه کدام اقدام مناسب را در برابر داعش انجام داده است؟ موضوع داعش در کدام یک از نشست های شورای امنیت ملی ترکیه مطرح شده است و چه مصوباتی را در پی داشته است؟ این پرسش هایی است که پاسخ های مشخصی را می طلبد.

این نماینده مجلس ترکیه با بیان این که حزب عدالت و توسعه، ترکیه را به سوی آتشی از فتنه ها می برد، گفت: در حالی که از سویی شاهد حمایت از داعش هستیم، از سوی دیگر شاهد متوقف شدن مبارزه با گروه تروریستی پ.ک.ک نیز هستیم.

«شفیق چیرکین» خاطرنشان کرد: همراهی حکومت با داعش سرانجام به حساسیت مذهبی در چندین میلیون علوی کشور خواهد انجامید که می تواند به درگیری ها و منازعات مذهبی و داخلی در ترکیه منجر شود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۸
مصطفی عزتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی