یا صاحب الزمان الغوث والامان

یا صاحب الزمان الغوث والامان

لطفا نظرات و دل نوشته ودعا های خود را در قسمت نظرات بگذارید تا منتشر بشه

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۴، ۱۴:۳۲ - ✿شمیم زندگی✿
    عالی
نویسندگان

داعش به دنبال بمب گذاری در سواحل ترکیه

يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۰۲ ب.ظ

پلیس ترکیه در ادامه تحقیقات خود در مورد بمب گذاری هایی که دو ماه پیش در منطقه «منمن» شهر «ازمیر» این کشور رخ داده بود، یک خانه تیمی متعلق به گروه داعش را در این شهر کشف کرد.

در خانه تیمی گروه تروریستی داعش، علاوه بر وجود مواد منفجره و تجهیزات لازم برای تولید بمب، طرح ها و نقشه هایی وجود داشت که بر اساس آنها این گروه تروریستی در حال تلاش است تا در فصل بهار و تابستان پیش رو در مناطق ساحلی ترکیه دست به بمب گذاری بزند.

همچنین ازاین خانه تجهیزات مربوط به سلاح های تک تیرانداز و نیز نقشه هایی در مورد نقاط مرتفع شهر، ساختمان های چند طبقه و جهت های آنها و نیز دفترچه های آموزشی برای استفاده بهینه از این سلاح ها پیدا شده است.

این تحقیقات نشان می دهد که داعش از خانه های مختلفی در نقاط مختلف برخوردار است که از آنها به عنوان کارگاه های بمب سازی بهره برداری می کند.

دو ماه پیش در خانه یکی از شهروندان در منطقه «منمن» شهر ازمیر انفجاری رخ داد که در ابتدا علت آن را نشت گاز اعلام شد، اما تحقیقات پلیس نشان داد که این انفجار در اثر تلاش ساکنان خانه برای ساخت بمب بوده است. با توجه به این مساله تحقیقات ادامه پیدا کرد و هم اکنون سازمان های امنیتی ترکیه از وجود هسته های مختلف تروریستی متعلق به داعش در قسمت های مختلف این کشور خبر می دهند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۸
مصطفی عزتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی