یا صاحب الزمان الغوث والامان

یا صاحب الزمان الغوث والامان

لطفا نظرات و دل نوشته ودعا های خود را در قسمت نظرات بگذارید تا منتشر بشه

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۴، ۱۴:۳۲ - ✿شمیم زندگی✿
    عالی
نویسندگان

حمله کارمندان به مقر هیأت دولت در غزه

سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۵۷ ب.ظ

صد‌ها نفر از کارمندان دولتی در نوار غزه ظهر امروز سه شنبه به هنگام برگزاری جلسه هفتگی دولت وفاق ملی به مقر هیأت دولت حمله کردند تا خشم و اعتراض خود نسبت به سیاست‌های این دولت را نشان دهند.

براساس این گزارش، کارمندان معترض به سیاست‌های دولت «رامی حمد الله» از نخستین ساعات صبح امروز در مقابل مقر هیات دولت در غزه تجمع کرده بودند تا اعتراض خود به عدم پرداخت حقوقشان و نیز بی‌توجهی به مشکل آن‌ها در بودجه سال آینده دولت فلسطین را نشان دهند.

کارمندان غزه‌ای که به خاطر طولانی شدن انتظارشان برای مشخص شدن نتایج جلسه هیات دولت کاسه صبرشان لبریز شده بود، ناگهان به مقر هیات دولت که جلسه هفتگی در آنجا در حال برگزاری بود، حمله کردند و ضمن محاصره وزرا، مانع از خروج آن‌ها از این محل شدند و اعلام کردند که تا تقبل خواسته‌هایشان همچنان به تجمع ادامه خواهند داد.

کارمندان دولتی نوار غزه همچنین ۴ وزارتخانه زنان، کار، دادگستری و مسکن و مشاغل عمومی را به تعطیلی کشاندند و خواستار رسیدگی دولت وفاق ملی به مشکل عدم پرداخت حقوقشان برای هفتمین ماه متوالی شدند.

دولت وفاق ملی هفته گذشته با صدور بیانیه‌ای ناامید کننده برای کارمندان دولت سابق نوار غزه از بازگشت کارمندان سابق تشکیلات خودگردان به سر کارشان خبر داد.

این در حالی است که این کارمندان پس از تشکیل دولت حماس در سال ۲۰۰۷ از حضور در سر کار‌هایشان سر باز زده بودند و حاضر به همکاری با این دولت نشده بودند که این مساله نوعی کودتا علیه دولت قانونی حماس محسوب می‌شد. دولت وفاق ملی اعلام کرده است که کارمندان دولت سابق (حماس) غزه به تدریج در وزارتخانه‌ها و ادارات دولتی ادغام خواهند شد که این تصمیم ابهام آلود باعث نگرانی کارمندان دولت سابق غزه شده است.

دولت وفاق ملی از زمان تصدی زمام امور در ماه ژوئن گذشته حاضر به پرداخت حقوق معوقه کارمندان دولت سابق در غزه نشده است و این در حالی است که آن‌ها همچنان به فعالیت در وزارتخانه‌ها و ادارات دولتی ادامه می‌دهند، اما در مقابل حقوق کارمندان قدیمی تشکیلات را که از همکاری با دولت حماس سر باز زده بودند، پرداخت می‌کند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۳
مصطفی عزتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی