یا صاحب الزمان الغوث والامان

یا صاحب الزمان الغوث والامان

لطفا نظرات و دل نوشته ودعا های خود را در قسمت نظرات بگذارید تا منتشر بشه

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۴، ۱۴:۳۲ - ✿شمیم زندگی✿
    عالی
نویسندگان

دستگاه اطلاعاتی عراق اعلام کرد، ۳۱ تروریست وابسته به گروه تکفیری داعش را دستگیر کرده است که ۵۲ عملیات انفجاری را در بغداد انجام داده‌اند.

سازمان اطلاعات ملی عراق اعلام کرده که در نتیجه عملیات اطلاعاتی- امنیتی موسوم به «شهاب ثاقب» که با همکاری سایر دستگاه‌های امنیتی و مجلس عالی قضایی عراق صورت گرفت، این گروه تروریستی در بخشی که داعش آن را «ولایت بغداد» می‌خواند منهدم شده است.

عملیات کشف و دستگیری این تروریست‌ها ظاهرا حدود سه هفته پیش انجام شد و دستگاه اطلاعاتی عراق این شبکه را خطرناک‌ترین باند تروریستی فعال در پایتخت عراق خواند.

۳۱ تروریست یاد شده در مناطق غرب، شرق و جنوب پایتخت و همچنین استان دیالی در شمال شرقی عراق دستگیر شدند.

این تروریست‌ها اعتراف کردند که در سال ۲۰۱۴ و اوایل ۲۰۱۵، ۵۲ عملیات انفجاری را در مناطق مختلف بغداد انجام داده‌اند.

همچنین مقادیر زیادی سلاح، کمربندهای انفجاری، صداخفه کن، خودرو‌، موتورسیکلت‌، بیانیه‌ و نوارهای ویدئویی از این افراد به دست آمده است.

«فاهم الاطرقجی» یکی از نیروهای امنیتی عراق گفت: علت کاهش عملیات‌های تروریستی در سه هفته گذشته دستگیری این شبکه تروریستی خطرناک بوده است.

وی با بیان اینکه این عملیات به معنای پایان انفجار‌ها و عملیات‌های تروریستی در عراق نیست اما تا حد زیادی مانع از این اقدامات شده است افزود: تحقیقات برای دستگیری باقیمانده اعضای این شبکه تروریستی ادامه دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی