یا صاحب الزمان الغوث والامان

یا صاحب الزمان الغوث والامان

لطفا نظرات و دل نوشته ودعا های خود را در قسمت نظرات بگذارید تا منتشر بشه

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۴، ۱۴:۳۲ - ✿شمیم زندگی✿
    عالی
نویسندگان

گروه تروریستی داعش روز گذشته از شناسایی یک هسته مخفی در فلوجه عراق خبر داد که اطلاعات داعش را به نیروهای ارتش عراق منتقل می‌کردند.

یکی از عناصر تروریستی داعش گفت: بعد از تلاش‌های امنیتی توانستیم یک هسته مخفی که با ارتش عراق در ارتباط بود را کشف کنیم.

وی افزود: آن‌ها وظیفه داشتند که رفت و آمد نیروهای ما را زیر نظر بگیرند و مختصات مکان‌ها را به ارتش منتقل کنند.

این تروریست با بیان اینکه در ابتدا ۳ نفر از نیرو‌ها را دستگیر کردیم اضافه کرد: بعد از تحقیقات و بازجویی اعضای این گروه که که در مجموع ۹ نفر بودند دستگیر شدند.

گروه داعش اعلام کرده که افراد بازداشت شده در اعترافاتشان گفته‌اند که حرکت خودرو‌ها، رفت‌وآمد نیرو‌ها، مقر مسؤولان ارشد را به یکی از نیروهای عشایر وابسته به دولت عراق منتقل می‌کردند و وی این اطلاعات را به ارتش منتقل می‌کرد.

به گفته عضو تروریستی داعش به طور کلی بسیاری از اقدامات گروه داعش در فلوجه به راحتی در اختیار ارتش قرار می‌گرفت و آنان براساس آن مواضع ما را هدف قرار می‌دادند.

در تصاویری که گروه تروریستی داعش منتشر کرده ۹ نفر با لباس‌های نارنجی رنگ که هریک از آن‌ها با یک نفر از عناصر داعش در یک صف همراهی می‌شوند به محل اعدام آورده شده و در ‌‌نهایت این عناصر هرکدام یک نفر از این ۹ نفر را درحالی که زانو زده و چشم‌های آن‌ها بسته است، به شهادت می‌رسانند.در جدید‌ترین جنایت گروه تروریستی داعش ۹ نفر از شهروندان شهر فلوجه به اتهام همکاری با نیروهای ارتش عراق به شهادت رسیدند.

این جنایت داعش درحالی صورت گرفته که سرلشکر «کاظم الفهداوی» فرمانده پلیس استان الانبار در غرب عراق روز جمعه اعلام کرد نیروهای امنیتی چهار منطقه جدید در اطراف شهر الکرمه در شرق فلوجه را از عناصر داعش پاکسازی کردند.

وی گفت نیروهای امنیتی پس از درگیری‌های شدید چند ساعته با تروریست‌های داعش موفق شدند مناطق الرشاد، الصبیحات، الشامیه و الحلابسه را از اشغال آنان آزاد کنند.

الفهداوی افزود در این درگیری تعدادی از خودرو‌ها و تجهیزات نظامی عناصر داعش منهدم شد و با پاکسازی اطراف منطقه الکرمه از تروریست‌ها، بیشتر آنان به طرف مرکز الکرمه و فلوجه فرار کردند.

رئیس پلیس استان الانبار تاکید کرد درگیری‌های شدید نیروهای امنیتی با عناصر داعش در مناطق حومه الکرمه در شرق فلوجه از چهار روز پیش آغاز شد و این مناطق روز جمعه از حضور تروریست‌های مسلح پاکسازی شدند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی